Schlënnermanescht-GiewelsmillenBëschbrand geläscht

Nom Bëschbrand tëscht Schlënnermanescht a Giewelsmillen gëtt et um Samschdeg Entwarnung. D'Feier ass geläscht.

Leschten Update: 05.08.2018, 11:35:05

© CGDIS

E gréissere Brand gouf dëse Freideg engem Bësch op der Streck tëscht Schlënnermanescht a Konstem gemellt. Deemno hunn do 8 Hektar Bësch gebrannt. D'Pompjeeë sinn de Brand vun zwou Säiten ugaangen. 

© CGDIS


Di ganz Nuecht waren d’Pompjeeën am Asaz, fir de Brand ze kontrolléieren Dëse Samschdeg gouf et eEntwarnung: Wéi d’Pompjeeën via Twitter matgedeelt hunn, ass d'Feier geläscht.

Wéi et heescht, wieren nach just vereenzelt kleng Brandnäschter aktiv. 







Géint 14.50 Auer dëse Freideg war de Brand gemellt ginn, et sollt bal 3 Stonnen daueren, bis d'Rettungsequippen e „fixéiert“ haten. Eng 130 Pompjeeë waren am Asaz.

Um 21h30 dëse Freideg Owend  war de Brand nach ëmmer net geläscht. Nieft den héijen Temperaturen ass et fir d'Pompjeeën nämlech och ganz schwéier, fir bei de Brand ze kommen. Dësen ass an engem géien Hang. Eng Gefor fir d'Mënschen oder d'Uertschaft Schlënnermanescht besteet net. D'Police réit, dës Streck z'evitéieren. D'Brandursaach ass nach net gewosst




© CGDIS


Hei de Communiqué vum CGDIS vun 21h:
Communiqué CGDIS

Hei de Communiqué vum CGDIS:
Le 03.08.2018 à 14h50 un feu de forêt sur une colline entre Schlindermanderscheid et Consthum a été signalé au CSU-112.


Le Commandant des opérations de secours a été soutenu par l’hélicoptère de la police puis par un drone afin de se faire une idée de l’étendue du sinistre et organiser les moyens dépêchés sur place. Le Centre de Gestion des Opérations a été activé afin de coordonner les moyens déployés sur place et a demandé la coupure préventive de la ligne haute tension aux alentours du sinistre par Créos.


Les importants moyens dépêchés sur les lieux escarpés ont combattu le foyer sur plusieurs fronts et réussi à fixer le feu après un peu moins de 3 heures. Les pompiers ayant été confrontés à un manque d’eau sur place, le CGO a organisé une noria de fourgons pompe-tonne et demandé l’aide d’agriculteurs des environs et de la société privée Reiff de Troisvierges qui a mis à disposition 5 camions citernes de 19.000 litres permettant ainsi d’éviter de mobiliser des moyens d’autres Centres d’Incendie et de Secours.


Vers 18h00 un peloton de 30 pompiers a été déployé afin de soutenir et relever les équipes engagées dans des conditions météorologiques éprouvantes. Le ravitaillement pour l’ensemble du personnel engagé a également été organisé.


Conseils généraux à la population:

En raison de la sécheresse des dernières semaines les risques de feu de végétation sont accrus. Appel est fait à la population
- de ne pas garer ou circuler avec des véhicules au-dessus de champs/végétations secs. Le contact du moteur ou du pot d’échappement pourrait déclencher un feu.
- de ne pas jeter de sources inflammables comme des cigarettes dans la nature
- de ne pas abandonner de bouteilles vides dans la nature. L’effet de loupe peut éventuellement déclencher un feu.
- de ne pas allumer de feu dans la nature et d’être vigilante lors de l’utilisation de barbecues
En cas d’incendie se mettre à l’abri et avertir les secours via le 112.