Musek NewsSunrise Avenue léise sech op - no enger leschter Tour

Sunrise Avenue léise sech op. Virdru gi si nach eng leschte Kéier op Tour.

Leschten Update: 02.12.2019, 14:02:58

© eldo archiv

Fans vun der finnescher Rockband Sunrise Avenue mussen elo staark sinn. De Bandleader Samu Haber huet op enger Pressekonferenz zu Helsinki d'Enn vun der Band annoncéiert.

Hei säi Statement:
Mit schwerem Herzen geben wir unseren Entschluss bekannt, unsere gemeinsame Reise als Band zu beenden. Ich verstehe, warum es schwierig sein kann, nachzuvollziehen, warum wir etwas so Besonderes beenden. Aber hinter all dem Erfolg stecken viele Dinge, die man nicht sehen kann. Es gibt viele unterschiedliche Menschen, alle mit ihren eigenen Bedürfnissen und Wünschen. Es gibt Millionen von gepunkteten Linien entlang der Autobahnen, einsame Hotelzimmer und das Zuhause in weiter Ferne, das wir vermissen. Und da ist auch das Gefühl, dass wir alles erreicht haben, was möglich war. Jetzt ist es Zeit, tief durchzuatmen und für den nächsten Traum zu leben. Wir müssen uns nur trauen, unseren Herzen zu folgen. Und genau das tun wir jetzt nach langem Überlegen.

Ëmmerhin wëlle Sunrise Avenue 2020 nach eng allerlescht Tour spillen- ënner anerem och ee Concert den 1.8.2020 zu Köln. De Virverkaf fänkt de 5. Dezember um 12h exklusiv op https://www.eventim.de/ un.

Parallel zu dëser Annonce presentéiere Sunrise Avenue och hir allerlescht Single „Thank You For Everthing“.